Rozwój komputerów stacjonarnych

Większość firm komputerowych, które odnosiły sukces w chwili wprowadzania pierwszych komputerów osobistych na rynek, dzisiaj znajdują się w bardzo różnej sytuacji na rynku nowoczesnych technologii. Nie wszystkim liderom rynku udało się utrzymać renomę innowacyjnego lidera i niestety czasami błędy w zarządzaniu a czasami po prostu brak dostatecznie innowacyjnych pomysłów, ostatecznie pozbawił je swojej uprzywilejowanej pozycji na rynku. Wiele było też takich firm, które starały się zabłysnąć na wielu różnych frontach i po zbudowaniu sobie wysokiego prestiżu w segmencie rozwiązań audio dla amatorów i profesjonalistów postanowiły one zająć się produkcją innych podzespołów bazowych jak karty muzyczne czy wzmacniacze komputerowe, często nie mając do tego odpowiedniego przygotowania i doświadczenia oraz kadry. Dopóki finansowo i wizerunkowo firma była na wysokim pułapie, możliwe było swobodne finansowanie reklam i kolejnych eksperymentów w nowym sektorze bez oglądania się na wyniki sprzedaży. Z czasem jednak tym, co weryfikuje klasę programistów czy inżynierów danej marki jest to, jak na ich propozycje reagują zarówno rynkowi eksperci jak i zwykli klienci. Bo chociażby nowinki komputerowe zostały wysoko ocenione przez recenzentów w mediach, to ostatecznie i tak sprzedaż zdecyduje o ich przyszłości.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.