Sukces finansowy firm informatycznych

Aby odnieść sukces finansowy na rynku nowoczesnych technologii nie trzeba dzisiaj mieć wsparcia globalnych rynków czy giełdowego doświadczenia i niekiedy możliwe jest odniesienie wielkiego sukcesu z małą grupą znajomych programistów czy inżynierów, nawet bez debiutu w sklepach z urządzeniami elektronicznymi i komputerami. Dzieje się tak głównie za sprawą modeli biznesowych powszechnych na rynku high-tech, gdzie o wiele bardziej opłaca się wykupywać za kilka milionów dolarów projekty lub całe młode firmy, razem z ich projektami i pracownikami, aniżeli wydawać wielokrotność tej sumy na stworzenie własnego zaplecza i kadry do realizacji nowych projektów. W takich warunkach wystarczy czasami przełomowa koncepcja na budowę nowej pamięci operacyjnej czy obietnica przygotowania zupełnie nowych, dziesięciokrotnie bardziej pojemnych i szybszych dysków twardych, aby natychmiast pozyskać inwestora i zdobyć zainteresowanie mediów oraz rynków dla swojego jeszcze nawet nieistniejącego dzieła. W świecie nowoczesnych technologii reklama i PR czasami liczą się znacznie bardziej niż rzeczywiste osiągnięcia, ale ostatecznie to klienci decydują o tym, które komputery lub jakie rozwiązania multimedialne są im najbardziej potrzebne. A ponieważ dzisiejszy klient zna się już doskonale na nowych technologiach, ciężko jest go oszukać i naciągnąć.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.