Odnoszenie biznesowego sukcesu

W przypadku wielu biznesów do odniesienia sukcesu wcale nie jest potrzebne doświadczenie ani własna kadra potrafiąca umiejętnie poprowadzić własną firmę do sukcesu na jakimkolwiek rynku – wystarczy odpowiednio duże zaplecze finansowe, pozwalające na swobodne finansowanie każdej najmniejszej nawet zachcianki prezesów i akcjonariuszy. W ten sposób skutecznie kupować można patenty i licencje stworzone przez konkurentów i produkować podobne do nich sprzęty w dużo niższej cenie. Mnóstwo przemysłów opiera się na tym, że dokładnie to samo sprzedać można zarówno zamożnym i oczekującym niezawodnej jakości klientom jak i ubogim nie przykładającym do tego uwagi konsumentom. Jednak w przypadku technologii komputerowych tworzenie tanich rozwiązań przeważnie nie przynosi oczekiwanego rezultatu a wydaje nawet miliardów na stworzenie nowoczesnej fabryki, która ma jedynie powielać kroki swoich rywali rynkowych nie ma większego sensu. Współcześni konsumenci i użytkownicy komputerów mają bardzo wysokie wymagania względem tego, za co płacą i praktycznie każda firma musi przede wszystkim się rozwijać. Bez zaangażowania się w stałe innowacje i poszukiwanie nowych horyzontów nie można myśleć o pozycji lidera na rynku poważnie. Wygrywają tylko ci, którzy samodzielnie potrafią się rozwijać i poprawiać swoje produkty.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.