Szukanie nowych horyzontów

Przez większość czasu ludzie zajmujący się produkowaniem nowych rozwiązań informatycznych skupiają się przede wszystkim na szukaniu całkowicie nowych dróg rozwoju. Te firmy, które są gotowe wydawać dużo więcej pieniędzy na rozwój i innowacje aniżeli ich konkurenci rynkowi – mogą spokojnie skupić się na rozwoju i tworzeniu nowych miejsc pracy, rozwijaniu własnych fabryk i tworzeniu całkowicie nowego standardu produkcji. Ale stałe szukanie innowacji wymaga ogromnych nakładów finansowych a doskonały nawet pomysł na przełom w tworzeniu komputerów niejednokrotnie opracowywany musi być długimi latami, zanim możliwe stanie się wypuszczenie go na rynek i zarabianie na nim. A to oznacza, że każda firma na rynku komputerowym musi jednocześnie z innowacjami i badaniami prowadzić całkowicie alternatywnie klasyczną działalność, która opiera się na sprzedawaniu modeli już sprawdzonych i popularnych. Niejedna firma zamiast starać się zaskoczyć swoich konsumentów całkowicie nową koncepcją decyduje się na zapakowanie starych i sprawdzonych rozwiązań w nową obudowę i z nieco lepszymi parametrami technicznymi. Często regularne wydawanie nowych modeli z popularnej serii całkowicie wystarczy do utrzymania właściwego poziomu finansowania firmy, więc znalezienie złotego środka między jednym a drugim jest dość ważne.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.