Komputery dla nowych klientów

Nowi klienci na rynku technologicznym to przede wszystkim młodzi ludzie, więc nie dziwi gotowość wielu firm komputerowych do promowania własnych produktów głównie wśród najmłodszych odbiorców. Absolutnym kluczem do wysokiej sprzedaży komputerów okazało się przekonanie rodziców przez ich pociechy do tego, że warto jest zainwestować w taki komputer i sprowadzić go do swojego domu. Następnie gdy komputery stały się dość powszechne, konieczne stało się napędzenie sprzedaży wszystkich procesorów oraz kart graficznych czy płyt głównych i tutaj największą przysługę branży IT zrobili producenci gier komputerowych – coraz atrakcyjniejszych wizualnie oraz ciekawych pod względem scenariusza. Młodzi ludzie zaczęli prześcigać się w tytułach, w które grali i zapotrzebowanie na mocne komputery, odporne na usterki i jednocześnie zdolne do wyświetlania najnowszej nawet grafiki na monitorze – a razem z ich pragnieniami rosła liczba producentów umiejętnie sprzedających swoje podzespoły bazowe jako najlepsze dla wymagającego nowego klienta. Drogie procesory czy karty graficzne miały też obiecywać o wiele większą wytrzymałość i odporność. Miały służyć bez naprawy przez kilka lat i dlatego niejeden rodzin głębiej sięgnął do portfela, w nadziei na to, że droższy sprzęt będzie także bardziej odporny na długie godziny pracy.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.